Het is me gelukt

Alles over aura's. Hoe kun je ze zien.. Wat betekenen aura. Als je ervaring hebt deel ze met anderen.

Het is me gelukt

Postby miracle on Sat Mar 05, 2005 12:45 am

Ik ben de gelukkige persoon die het " begin" kan zien van mijn eigen aura.

Hoe heb ik dit nu gedaan.

Ik heb een rustige plek opgezocht waar niemand me kon storen vervolgens heb ik een wit a4 vel op tafel gelegd en mijn hand daar 30 cm bovengehouden. Daarna heb ik langdurige geconcentreerd naar mijn hand gekeken. De juiste manier is niet staren, maar net iets verder kijken dan dat je je hand ziet. Op een gegeven moment zag ik luchttrillingen rondom mijn hand en nadat ik met mijn ogen knipperde en weer bleef kijken zag ik een lichtblauwe gloed om mijn hand verschijnen.

Ik probeerde het uit op andere woorwerpen waaronder mijn muis. Die bleek een rustige gele kleur te hebben. Mijn spa flesje werd paars kleurig.

Er is een hele nieuwe wereld voor me open gegaan en ik hoop dat iedereeen dit mag zien.
miracle
Sterretje
Sterretje

eigen aura

Postby pin on Thu Mar 10, 2005 8:27 pm

Je wilt niet weten hoe afgeleid ik soms ben als ik naar mn voet op de grond kijk en deze dan verplaats. De hele vloer is soms wit/blauw-achtig. En op de plek waar mn vioet staat is er dan een vlek. Heel vaag om te zien en vooral als je et maar blijft zien.

vincent
pin
Eenhoorn
Eenhoorn

Postby martijn on Thu May 19, 2005 12:49 pm

ik wou dat ik die aura's ook kon zien maar op de een of andere manier lukt het me niet
martijn
Sterretje
Sterretje

Postby Guest on Fri May 20, 2005 7:06 pm

Concentratie is het belangrijkste. Probeer door het object heen te kijken Het boek licht op de aura is een mooi boek was alles beschrijft.
Guest
Eenhoorn
Eenhoorn

reclame

Postby Ellis on Wed Aug 31, 2005 10:22 pm

Hallo Nashville,

Zou je voortaan zo vriendelijk willen zijn om je met andere websites bezig willen houden om deze reclame-rotzooi te deponeren.
Dit soort onzin hoort niet op deze website.

M.VR.GR.

Ellis

nashville wrote:paxil - http://www.bestrxpills.com
Ellis
Eenhoorn
Eenhoorn

Postby Guest on Fri Sep 02, 2005 9:45 pm

nashville is history ik heb em geblokt en zijn berichten verwijderd.
Guest
Eenhoorn
Eenhoorn

Return to Aura's