Ik heb onlangs weer eens een tarot legging gedaan hier op de site.
En er rijzen bij mij enkele vragen op.
Misschien is er iemand die mij enige uitleg kan geven?
1e kaart : de Geliefden
Klopt, ik heb twee jaar een realtie gehad waarvoor ik op een bepaald moment de beslissing nam om te verhuizen naar de andere kant van het land. Deze keuze maakte ik met mijn hart en uit liefde.
2e kaart : Zwaarden 5
Klopt, ik voelde me vernederd omdat mijn vriendin mij eruit zette. De persoon waar zij echter kort daarna iets mee begon heeft haar na een paar weken ook aan de kant gezet.
3e kaart : de Ster
Klopt, ik heb me in een nieuwe plaats gevestigd, ver van mijn familie en zonder enige kennissen/vrienden in de directe omgeving, heb hier een huis gekocht om mezelf te testen. De zinvolle bezigheid is dus mijzelf testen. Weet niet of ik dit goed uitleg!
4e kaart : Zwaarden 9
Klopt, ik heb inderdaad erg veel aan mijn hoofd. Moet mijn baan behouden, mijn huis opknappen, en toch denk ik nog (te) veel aan mijn ex. Ook heb ik verdriet omdat ik nog meeleef met mijn ex. Op het moment dat zij aan de kant werd gezet voelde ik dat zelfs in mijn hartstreek.
5e kaart : Het aas van staven
Klopt, ik had 2 jaar geleden al gezegd dat ik niet in mijn dorpje zou willen blijven wonen. En toen kwam ik mijn ex tegen die in Rotterdam woonde en toen we besloten om te gaan samenwonen ging ik daar ook volledig voor.
Verder is de onrust momenteel in grote mate aanwezig en is die er altijd geweest.
6e kaart : De duivel
Van deze kaart schrok ik omdat ie aangeeft dat mijn nabije toekomst veel minder leuke dingen te verwachten zijn. Afhankelijkheid, machteloosheid en het stranden van goede voornemens kan ik niet bepaald positief noemen. En dat in persoonlijke relaties waan van korte duur kan zijn.
Over deze kaart zou ik graag wat meer informatie willen omdat ik hier erg van geschrokken ben. Zeker in combinatie met de andere kaarten die goed waren.
7e kaart : Zwaarden 2
Klopt, ik heb een beslissing genomen om een huis te kopen in een nieuwe omgeving maar ik voel dat ik er nog niet volledig achter sta. Ik zou graag willen maar ik voel ook dat ik terug wil naar mijn vertrouwde provincie. Deze twijfel knaagt en zorgt voor veel onrust.
8e kaart : Bokalen 10
Als de invloeden van buitenaf duiden op hoop, vertrouwen en geluk kan ik alleen maar denken aan mijn familie die mij momenteel volledig proberen te ondersteunen. Ik heb ze twee jaar verwaarloosd en toch zijn zij er nu weer voor mij in de puurste vorm die er is.
9e kaart : Bokalen 2
Het is inderdaad mijn wens om wederom een liefdevol iemand te ontmoeten. Al heb ik er momenteel nog veel angst voor omdat ik in mijn vorige relatie alles heb gegeven (te veel) en ik bang ben om weer gekrenkt te worden.
10e kaart : de Koning van bokalen
Ik streef inderdaad naar macht en prestatie, ook zoek ik naar mystieke ervaringen, transcedente ervaringen en mijn doel in het leven.
Al met al klopte deze legging behoorlijk, ik heb echter angst voor mijn nabije toekomst, die wordt aangetoond door de duivel. Ik leg 'm dan op een negatieve manier uit. Kan iemand mij vertellen of een legging bij hem/haar ook zo uitpakte en of deze uitkwam en dan bedoel ik met name de duivel kaart???