entiteiten

Heb je last van Entiteiten (geesten) of wil je er wat over kwijt.. Post dan hier je ervaringen

entiteiten

Postby lotte de hamer on Mon Jun 13, 2005 3:00 pm

ik heb er ook ervaring mee,ik merk regelmatig dat er iemand op mijn bed komt zitten.
ik weet alleen nog steeds niet wie het is.
ik ben zowiezo al een verhaal apart,want ik weet niet hoe je het moet noemen,maar speciale gaven heb ik.
ik voel en weet altijd dingen die ik niet kan weten,en ik droom vaak dingen die ook nog eens uitkomen.
zoals de sunmami,mijn zus en moeder weten nog dat ik dat gedroomd heb,en een paar dagen later gebeurde dit vreselijke voorval.
de volgende nacht kreeg ik weer die droom,en wat denk je,weer een vloedgolf.
ik woon zelf in scheveningen,en ook daarover droom ik vaak,dat ik huizen hoge golven op me af zie komen,en dat ik weet dat ik zal verdrinken.
ik ben niet altijd blij met deze gave.of hoe je het ook noemen mag.
mischien is het wel een vloek,want het is niet altijd fijn om veel te weten en te voelen,want geen mens wil je aanhoren.
ik vertel ze niks meer,ik hou het nu voormezelf.
uitgelachen ben ik al vaak genoeg.
totdat ik ze er weer aan herinner dat mijn droom is uitgekomen met datum erbij,en dan zeggen ze wel eens dat ik ze bang maak.
mij maakt het bang dat ik niet weet wie mij deze informatie geeft,en wat ik er mee moet doen.
dit wou ik even kwijt.
droomertje
lotte de hamer
Sterretje
Sterretje

Re: entiteiten

Postby Guest on Mon Jun 13, 2005 4:16 pm

lotte de hamer wrote:ik heb er ook ervaring mee,ik merk regelmatig dat er iemand op mijn bed komt zitten.
ik weet alleen nog steeds niet wie het is.
ik ben zowiezo al een verhaal apart,want ik weet niet hoe je het moet noemen,maar speciale gaven heb ik.
ik voel en weet altijd dingen die ik niet kan weten,en ik droom vaak dingen die ook nog eens uitkomen.
zoals de sunmami,mijn zus en moeder weten nog dat ik dat gedroomd heb,en een paar dagen later gebeurde dit vreselijke voorval.
de volgende nacht kreeg ik weer die droom,en wat denk je,weer een vloedgolf.
ik woon zelf in scheveningen,en ook daarover droom ik vaak,dat ik huizen hoge golven op me af zie komen,en dat ik weet dat ik zal verdrinken.
ik ben niet altijd blij met deze gave.of hoe je het ook noemen mag.
mischien is het wel een vloek,want het is niet altijd fijn om veel te weten en te voelen,want geen mens wil je aanhoren.
ik vertel ze niks meer,ik hou het nu voormezelf.
uitgelachen ben ik al vaak genoeg.
totdat ik ze er weer aan herinner dat mijn droom is uitgekomen met datum erbij,en dan zeggen ze wel eens dat ik ze bang maak.
mij maakt het bang dat ik niet weet wie mij deze informatie geeft,en wat ik er mee moet doen.
dit wou ik even kwijt.

Lieve Lotte,

Wat jij hebt is niet ongewoon of raar. In principe heeft iedereen het. Je bent niet ongewoon in tegendeel je bent normaler en dichterbij de natuur dan de meeste westerse mensen. Het enige wat bij jou meer ontwikkeld is dat je dichtbij je gevoel staat. Dit kan door omgevingsfactoren zijn, maar kan ook door je karma komen. Dieren staan ook altijd heel sterk bij hun gevoel daarom waren er ook bijna geen dieren omgekomen bij de tsunami omdat ze het gevoelt hebben. Dat je uitgelachen wordt moet je niks van aantrekken. Je moet trots zijn op wie je bent en je mag zelf bepalen wat je met je gave doet. Je kunt er veel mensen meehelpen. Je hoeft niet bang te zijn. Deze kennis wordt je gegeven vanuit de hemel en vanuit jezelf. Er kan niks gebeuren. Het is een vergeten gave die wij westerse mensen hebben afgeleerd, maar waar we heel veel mee kunnen. In India zijn ze spiritueel al heel ver en mediteren ze om juist bij hun gevoel te komen. Bij jou is het al zoveel ontwikkeld dat je niet hoeft te mediteren om het bij je te laten komen. Probeer het positief te zien, het is je gegeven met een reden. Kijk maar eens op spirituelejongeren.nl daar zijn veel meer mensen zoals jij. Ik zelf probeer juist dichterbij mijn gevoel te komen. Niks is zonder reden en niks is toeval. Het valt je toe.
Guest
Eenhoorn
Eenhoorn

Postby Esther on Tue Sep 13, 2005 11:30 pm

de laatste tijd heb ik af en toe het gevoel dat er iemand aanwezig
is in mijn buurt, weet alleen niet wat ik ermee aan moet....?

en een keer dat ik zo diep zat met mezelf en had veel pijn en
verdriet dat ik op me kamer een fel blauwe licht straal zag,
vanaf een tafeltje waar foto's op staan van een overleden
vriend, heel bijzonder....

Es.
Esther
Eenhoorn
Eenhoorn

Postby Guest on Thu Oct 13, 2005 9:07 am

Esther doordat het al een hele tijd niet goed met je gaat, kom je dichterbij jezelf en laten "ze" van boven weten dat je er niet alleen voor staat. Alles wat met licht te maken heeft is goed. Voel maar hoe het voelt als je er iemand bij je is. Bij mij doen ze dat door mij te aaien door mijn haar of door tintelingen te geven over mijn gezicht.
Guest
Eenhoorn
Eenhoorn

Postby Ellis on Thu Oct 13, 2005 11:17 pm

Precies zoals Gert-Jan zegt, is het bij mij ook begonnen.
Alleen is het steeds erger geworden. Tegenwoordig voel ik de positieve energie helemaal door mijn lichaam stromen, vooral op de hoogte van mijn hartchakra. Ik krijg dan één grote kick van de energie.
Dat is echt niet normaal. In het begin vond ik het ook wel een beetje eng, want ik dacht dat ik gek was, maar nu word ik er juist heel rustig van.
Daarna voel ik ook dat ik heel anders uit mijn ogen kijk, veel helderder.
En als het nodig is, doen "ze" het soms een paar keer achter elkaar, totdat ik niet meer bang ben. Ik voel me dan net een kindje dat geholpen wordt door een heleboel "mensen". Ik heb tegenwoordig ook bijna geen lichamelijke pijnen meer hierdoor en als ik iets heb, is het heel snel over.
Het is heel moeilijk te bevatten. Ik vind het ook heel moeilijk om dit uit te leggen, want de meeste mensen denken dat je gek bent als je zulke dingen meemaakt.
Dit is de eerste keer dat ik hier over praat, want ik heb het nog nooit eerder gehoord of gelezen dat iemand dit had.
Dank je wel Gert-Jan.
Ellis
Ellis
Eenhoorn
Eenhoorn

Postby Esther on Fri Oct 14, 2005 10:31 am

dankjewel Gert-Jan,
voor je reactie, ik zal
het proberen dichterbij
te laten komen en te
voelen, thnx. Es.
Esther